Pàgines

divendres, 19 d’abril del 2013

CONTA CONTES

El dia que vaig anar a la classe de primer a contar un conte, els vaig contar “L'Estrella de la Laura”. Primer de tot vaig estar nerviosa però després de llegir ja vaig estar contenta. Me van aplaudir molt i trob que els va agradar molt.


Gemma Mesquida





Divendres dia 12 vaig anar a la classe de primer a llegir un conte, es titulava “Tina la Superbruixa. L'aniversari d'en Pitus”. Estava molt nerviós perquè era la primera vegada. Al final els va agradar i em van aplaudir.


Xavier Serrano



Avui divendres dia 19 he anat a contar el conte "En Xupi està malalt", i estava nerviosa perquè era la primera vegada. Els ha agradat molt i m'han aplaudit. Quan he sortit m'he trobat molt bé, normal i contenta.


Blanca Torrico


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada