Pàgines

dilluns, 4 de juny del 2012

CANÇÓ DE MEDI AMBIENT

Es dia de Medi Ambient farem diferents activitats. Una d'elles és cantar aquesta cançó. La lletra se l'han inventat els alumnes de l'escola. La penjam perquè la pogueu practicar des de casa:




Lletra:
Jo estim els animals
Són polits, lliures
Protegi'ls deixa'ls créixer
No en destrueixis
Cada dia són més pocs
Animals en perill d'extinció
Dona'ls una opció
De noltros tenen por
Noltros podem salvar la natura
ajundant els animals que estan vius
lluitant contra els caçadors furtius
que són la seva tortura
TORNADA
JO PUC SALVAR EL MÓN
ÉS PER TU, PER MI, PER TOTS
JO PUC SALVAR EL MÓN
EL FUTUR, DEMÀ JA HI SOM
JO VULL CANVIAR EL MÓN
Escoltau el món
està ple d'amor
us pregam que no el contamineu
l'aigua no gastem
hi ha molts de colors
segur que tots ho aconseguirem
TORNADA
Es important que tots reciclem
i no embrutem el nostre món
a la platja juguem
amb molta pau i molt d'amor...
L'aire no hem de contaminar
si noltros bé volem respirar
si anam amb velo i caminant
el nostre món esteim salvant
Si el món tu no vols contaminar
apren a comprar
no compris per acumular
jo puc canviar el món 
jo vull canviar el món 
Pintor Torrent 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada