Pàgines

dimecres, 22 de maig del 2013

CONTA CONTES


Iván Allès
Vaig anar a llegir un conte a primer que es titulava “Bob Esponja, entrega especial”. Tractava de que en Bob Esponja i en Patrici esperaven un joguet, perquè si te menjaves cent capces de cereals te feien un regal i en Bob ho va fer.

Primer estava molt nerviós perquè hi havia molts de fillets, però després estava satisfet perquè me va sortir molt bé!







Ruth Arguimbau
Vaig anar a contar un conte a primer que es titulava “La Cabreta”, una cabreta que es va menjar tres filletes i un moix.

Abans d'entrar me vaig posar un poc nerviosa, però mentre llegia me vaig tranquil·litzar. Quan vaig sortir men vaig anar molt contenta perquè me van aplaudir tots!





                                             






Antonio Bacio 
Vaig anar a llegir un conte a primer. Es conte es titulava “Un convidat a les golfes”. Es conte era de tres germans que es deien: l'Aran, l'Isac i l'Ona. La seva tia Sisca cuidava del tres germans.

Quan vaig entrar estava molt content i un poc nerviós, perquè quan vaig veure tant fillets...

Quan vaig acabar, tots els fillets em van aplaudir i vaig estar molt satisfet.




                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada